ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: اخلاق بازاریابی اسلامی ؛ ارزش ویژه بنده ؛ اعتماد برند ؛ تبلیغات دهان به دهان
نویسندگان: محمد علی زاده ، مرجان
ناشر: دانشگاه ارومیه، دانشکده اقتصاد و مدیریت
... ادامه
سال:1397
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: بانکداری اخلاقی ؛ بانکداری اسلامی ؛ تحلیل واریانس ؛ قرض الحسنه ؛ موسسات تامین مالی خرد
نویسندگان: خورسندیان، علی ؛ مرادپور، عباس ؛ شعبانی، مرجان
ناشر: پژوهش ها و سیاست های اقتصادی
با توجه به اهمیت بانکداری اخلاقی و رواج آن در ادبیات بانکی در سالهای اخیر تدوین الگویی بهمنظور رتبهبندی شاخصها و تعیین جهتگیریهای اساسی در این نوع بانکها ضروری میباشد. هدف اصلی این مقاله اولویتبندی شاخصهای اساسی تعریفشده مربوط به بانکهای اخلاقی در دنیا و مقایسه آن با دیدگاه مدیران بانکی ... ادامه
سال:1393
کلیدواژه: مدیریت دانش ؛ یادگیری سازمانی و نوآوری
نویسندگان: کیانی ، محمد ؛ امینی، مرجان ؛ جابرانصاری ، محمدرضا
ناشر: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
نتایج آزمون فرضیه های تحقیق در سطح معنیداری 0/05 α نشان داد: بین خلقدانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین انتقال دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین به کارگیری دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. همچنین بین خلق دانش با نوآوری رابطه معنیداری وجود دارد. ... ادامه
سال:1394
کلیدواژه: توسعه خدمات مالی ؛ توسعه روستایی و سیستم های مالی کارآ یا بازارهای رسمی ؛ نهادهای مالی خرد
نویسندگان: حسن زاده، علی
ناشر: جستارهای اقتصادی ایران
در گذشته کمبود سرمایه مانع اصلی توسعه و پیشرفت کشورهای توسعه نیافته تلقی می شد و به این دلیل دور باطل توسعه برای این کشورها مطرح و راه خروج از آن نیز تزریق سرمایه و ثروت معرفی می شد.اما نگرش امروز کاملا متفاوت است، به طوری که وجود سرمایه شرط لازم برای توسعه است نه شرط کافی. زیرا برخی کشورهای در حال ... ادامه
سال:1384
کلیدواژه: اثربخشی سازمانی ؛ ارزیابی ؛ ارزیابی رضایتمندی ؛ بانکداری اسلامی ؛ بهره وری نیروی کار ؛ حوزه علمیه قم ؛ خدمت به مشتری ؛ رضایت مشتری ؛ سپرده های قرض الحسنه ؛ کارکنان ؛ مشتریان ؛ موسسات مالی اسلامی ؛ موسسه مالی
نویسندگان: یوسف زاده، علی
ناشر: دانشگاه قم، دانشکده فنی مهندسی
سال:1389
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ رضایت مشتری ؛ نقش مدیریت بانک ؛ وفاداری مشتری
نویسندگان: عیدی زاده، علی
ناشر: موسسه آموزش عالی حکیمان - بجنورد، گروه مدیریت
نظام تامین مالی اسلامی به عنوان جایگزین نظام مالی رایج با حذف ربا، عقود جایگزینی شامل قرض الحسنه، عقود مبادله ای و عقود مشارکتی را برای حل مسئله تامین مالی در شرایط مختلف ارائه می نماید. ادبیات اقتصادی نیز دو دسته سازوکار کلی مبتنی بر مشارکت و مبتنی بر بدهی را به عنوان ساختارهای تامین مالی معرفی می ... ادامه
سال:1400
کلیدواژه: انقلاب اسلامی ؛ بازار ؛ تغزیرات ؛ جامعه مدنی ؛ جمهوری اسلامی ایران ؛ دولت ؛ صندوق های قرض الحسنه
نویسندگان: حاضری، علی محمد ؛ حسین زاده فرمی، مهدی
ناشر: دانش سیاسی
قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بازار سنّتی ایران به عنوان یکی از گروههای تأثیرگذار در جامعه مدنی، مطرح بود و توانست در اتحّاد با روحانیون نقش مهمّی در تحدید دولت پهلویها و پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشد. پس از پیروزی انقلاب، رابطهی بازار با دولت دگرگون شد. در بررسی این دگرگونی، فرضیه مقاله ... ادامه
سال:1390
کلیدواژه: ارتباط با مشتری ؛ بانک قرض الحسنه ایران ؛ مدیریت
نویسندگان: یاریزاده ،محمد ؛ بهلولی، علی ؛ پیرهادی ، مرتضی ؛ محمد زاده ، مهدی
ناشر: اولین همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
مدیریت روابط با مشتریان عبارت است از مجموعه گام هایی که به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه سازی روابط طولانی مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان برداشته می شود CRM مخفف عبارت (Customer Relationship Management) به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. اصطلاح CRM با مفهوم امروزی آن از دهه 1990 پدید آمد ... ادامه
سال:1395
کلیدواژه:
نویسندگان: حسین زاده، محمد
ناشر: انتشارات حقوق شهروندی
کلیدواژه: سپرده های قرض الحسنه
نویسندگان: عباس زاده، محمد
ناشر: دانشگاه علامه محدث نوری، پژوهشکده امور اقتصادی
بعدی
دسته بندی