logo
ArEn

نتایج جست و جو:

262

تعداد نتایج:

262

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

ارائه الگویی برای بانکداری اخلاقی

کلیدواژه: بانکداری اخلاقی ؛ بانکداری اسلامی ؛ تحلیل واریانس ؛ قرض الحسنه ؛ موسسات تامین مالی خرد

نویسندگان: خورسندیان، علی ؛ مرادپور، عباس ؛ شعبانی، مرجان

ناشر: پژوهش ها و سیاست های اقتصادی

با توجه به اهمیت بانکداری اخلاقی و رواج آن در ادبیات بانکی در سال‏های اخیر تدوین الگویی به‏منظور رتبه‏بندی شاخص‏ها و تعیین جهت‏گیری‏های اساسی در این نوع بانک‏ها ضروری می‏باشد. هدف اصلی این مقاله اولویت‏بندی شاخص‏های اساسی تعریف‏شده مربوط به بانک‏های اخلاقی در دنیا و مقایسه آن با دیدگاه مدیران بانکی ... ادامه

سال:1393

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

رابطه ی مدیریت دانش با یادگیری سازمانی و نوآوری کارمندان بانک قرض الحسنه مهر ایران

کلیدواژه: مدیریت دانش ؛ یادگیری سازمانی و نوآوری

نویسندگان: کیانی ، محمد ؛ امینی، مرجان ؛ جابرانصاری ، محمدرضا

ناشر: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

نتایج آزمون فرضیه های تحقیق در سطح معنیداری 0/05 α نشان داد: بین خلقدانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین انتقال دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین به کارگیری دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. همچنین بین خلق دانش با نوآوری رابطه معنیداری وجود دارد. ... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

توسعه خدمات مالی - اعتباری و نهادهای مالی غیر بانکی با تأکید بر بخش روستایی

کلیدواژه: توسعه خدمات مالی ؛ توسعه روستایی و سیستم های مالی کارآ یا بازارهای رسمی ؛ نهادهای مالی خرد

نویسندگان: حسن زاده، علی

ناشر: جستارهای اقتصادی ایران

در گذشته کمبود سرمایه مانع اصلی توسعه و پیشرفت کشورهای توسعه نیافته تلقی می شد و به این دلیل دور باطل توسعه برای این کشورها مطرح و راه خروج از آن نیز تزریق سرمایه و ثروت معرفی می شد.اما نگرش امروز کاملا متفاوت است، به طوری که وجود سرمایه شرط لازم برای توسعه است نه شرط کافی. زیرا برخی کشورهای در حال ... ادامه

سال:1384

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

نقش مدیریت بانک قرض الحسنه رسالت خراسان شمالی در وفاداری و رضایت و خشنودی مشتریان (مورد مطالعه مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت خراسان شمالی)

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ رضایت مشتری ؛ نقش مدیریت بانک ؛ وفاداری مشتری

نویسندگان: عیدی زاده، علی

ناشر: موسسه آموزش عالی حکیمان - بجنورد، گروه مدیریت

نظام تامین مالی اسلامی به عنوان جایگزین نظام مالی رایج با حذف ربا، عقود جایگزینی شامل قرض الحسنه، عقود مبادله ای و عقود مشارکتی را برای حل مسئله تامین مالی در شرایط مختلف ارائه می نماید. ادبیات اقتصادی نیز دو دسته سازوکار کلی مبتنی بر مشارکت و مبتنی بر بدهی را به عنوان ساختارهای تامین مالی معرفی می ... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

نقش سیاسی بازار: تحلیل تحولات دهه اول جمهوری اسلامی ایران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ؛ بازار ؛ تغزیرات ؛ جامعه مدنی ؛ جمهوری اسلامی ایران ؛ دولت ؛ صندوق های قرض الحسنه

نویسندگان: حاضری، علی محمد ؛ حسین زاده فرمی، مهدی

ناشر: دانش سیاسی

قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بازار سنّتی ایران به ‌عنوان یکی از گروه‌های تأثیرگذار در جامعه مدنی، مطرح بود و توانست در اتحّاد با روحانیون نقش مهمّی در تحدید دولت پهلوی‌ها و پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشد. پس از پیروزی انقلاب، رابطه‌ی بازار با دولت دگرگون شد. در بررسی این دگرگونی، فرضیه مقاله ... ادامه

سال:1390

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی میزان رضایتمىدی مشتریان ازخدمات مدیریت ارتباط با مشتری (مورد تحقیقاتی بانک قرض الحسنه مهرایران شهرستان دورود)

کلیدواژه: ارتباط با مشتری ؛ بانک قرض الحسنه ایران ؛ مدیریت

نویسندگان: یاریزاده ،محمد ؛ بهلولی، علی ؛ پیرهادی ، مرتضی ؛ محمد زاده ، مهدی

ناشر: اولین همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

مدیریت روابط با مشتریان عبارت است از مجموعه گام هایی که به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه سازی روابط طولانی مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان برداشته می شود CRM مخفف عبارت (Customer Relationship Management) به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. اصطلاح CRM با مفهوم امروزی آن از دهه 1990 پدید آمد ... ادامه

سال:1395

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل